Ready, set, en bijna go! - Reisverslag uit Bedum, Nederland van Emma - WaarBenJij.nu Ready, set, en bijna go! - Reisverslag uit Bedum, Nederland van Emma - WaarBenJij.nu

Ready, set, en bijna go!

Door: emmaingeneseo

Blijf op de hoogte en volg Emma

04 Januari 2012 | Nederland, Bedum

Hoi allemaal,

Vanaf volgende week gaat het allemaal gebeuren: ik vertrek voor 4 maanden naar de VS om daar de universiteit van Geneseo onveilig te maken en de 'American way of life' te gaan ontdekken!

Toen ik in de zomer hoorde dat ik naar de VS mocht om te studeren, was ik laaiend enthousiast. Nu ik er voor sta, en bijna wegga, ben ik nog steeds enthousiast maar ik vind het ook ontzettend spannend. Het is toch wel een grote stap: het bekende en vertrouwde in Nederland even achterlaten en het avontuur tegemoet gaan!
Dat het een avontuur wordt, staat nu al vast. Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar alle dingen die ik ga beleven, hoewel afscheid nemen van familie, vrienden, en collega's natuurlijk niet leuk is.

Ik zal jullie regelmatig op de hoogte houden en te laten weten hoe het met me gaat. Ik hoop dat jullie me blijven volgen, en af en toe straks es een berichtje achterlaten.

Dat was het voor nu; over 6 dagen vlieg ik en dan gaat het echt beginnen!

Lieve groetjes,

Emma

P.S. Voor degenen die het leuk vinden om straks met me te Skypen, zodat je niet totaal vergeet hoe ik eruit zag, is dit mijn Skype-adres: emma.feenstra.

  • 04 Januari 2012 - 18:17

    Else:

    Komt nu al snel dichterbij he.. Succes nog even met je scriptie en geniet van je laatste dagen in Nederland en daarna natuurlijk ook in de VS. Heel veel plezier!!

    Heel veel liefs!
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 04 Jan. 2012
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 14274

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 01 Mei 2014

Onderzoeksreis Burundi

10 Januari 2012 - 21 Mei 2012

Studeren in de States

Landen bezocht: